بیا برا خرید


خرید آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 


قیمت : 272000 تومان


برند : Zarin


خرید پستی آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 


قیمت آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9


 



 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


آویز ساعت طلا زرین مدل  A9 با طرح زنبورعسل برای خانم‌های جوان با هر نوع سلیقه‌ای مناسب است. این نوع آویز از آلیاژ طلا ساخته شده است و با عیار 18 به بازار معرفی شده است. عیار طلا از ۸ تا ۲۴ متفاوت است؛ در طلای عیار ۸ معادل ۳/۳۳ درصد طلا وجود دارد و این اعداد نشان‎‌دهنده‌ی طلای به‌کار رفته در آن است.  رنگ بکار رفته در این آویز طلایی است بنابراین به‌همراه ساعتی با همین رنگ می‌تواند ظاهری زیبا روی دست ایجاد کند. طلا هرگز در مقابل حرارت تغییر رنگ نداده و سیاه نمی‌شود. زنجیر این محصول به‌صورت حلقه‌ای در یک ردیف کنار هم قرار گرفته است که به‌وسیله‌ی دو حلقه به قفل به هم متصل شده است. قفل این آویز ساده است و با حرکت کردن در یک مسیر حلقه زنجیر را در خود درگیر می‌کند. رنگ بکار رفته در این آویز طلایی است بنابراین به‌همراه ساعتی با همین رنگ می‌تواند ظاهری زیبا روی دست ایجاد کند. استفاده از زیورآلات قطعا تکمیل‌کننده ظاهری آراسته خواهد بود. آویز ساعت در حین سادگی وشکیل بودن امروزه طرفداران زیادی را به‌سوی خود هدایت کرده است. طلا از گران‌بهاترین فلزات جهان است که از نظر امتیاز دهی در رده اقتصادی بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است. در مقایسه با فلزات دیگر خاصیت ورقه ورقه شدن دارد و در برابر ضربه مقاوم و پایدار است. طول تقریبی این زنجیر 9 سانتی‌متر است که برای آویختن در هر ساعتی مناسب است.

آویز ساعت طلای زرین مدل A9 در ابعاد 1.3 × 1 در دسترس قرار گرفته است که با قرار گرفتن دور یک ساعت با رنگ طلایی جلوه‌ی خاصی به دستانتان خواهد داد.


 



تصاویر بیشتر


 



آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9
آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 ارزان , آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 با قیمت ارزان , خرید Zarin ارزان , Zarin با قیمت ارزان , خرید پستی آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 ,خرید اینترنتی آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9, خرید آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 با قیمت 272000 ,خرید آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 فقط 272000 ,خرید Zarin آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9 ,خرید Zarin با قیمت 272000,kharid آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9, gheymat آویز ساعت طلا 18 عیار زرین مدل A9  



شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


کد امنیتی رفرش